Política de Reembolso (Português)
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Interpretação e Definições
Interpretação
As palavras cuja letra inicial é maiúscula têm significados definidos nas seguintes condições. As seguintes definições terão o mesmo significado independentemente de aparecerem no singular ou no plural.
Definições
Para efeitos desta Política de Devolução e Reembolso:
Empresa (referida como "a Empresa", "Nós", "Nos" ou "Nosso" neste Contrato) refere-se a ZapCloud, Hunkins Waterfront Plaza, Suite 556, Main Street, Charlestow.
Pedidos significam uma solicitação feita por Você para comprar Produtos de Nós.
Serviço refere-se ao site.
O site refere-se ao ZapCloud, acessível em https://zapcloud.com.br
Você significa o indivíduo acessando ou usando o Serviço, ou a empresa ou outra pessoa jurídica em nome da qual tal indivíduo está acessando ou usando o Serviço, conforme aplicável.
Seus direitos de cancelamento de pedidos
Você tem o direito de cancelar seu pedido dentro de 7 dias sem dar qualquer motivo para isso.
O prazo para cancelar um pedido é de 7 dias a partir da data em que recebeu seu produto.
Para exercer seu direito de cancelamento, você deve nos informar sobre sua decisão por meio de uma declaração clara. Você pode nos informar sobre sua decisão por:
Por e-mail: contato@zapcloud.com.br
Ao acessar esta página em nosso site: https://app.zapcloud.com.br
Iremos reembolsá-lo no prazo máximo de 60 dias a partir do dia em que o reembolso for confirmado pela nossa equipa. Usaremos o mesmo meio de pagamento que Você usou para o Pedido, e Você não incorrerá em nenhuma taxa por tal reembolso.Contato
Se você tiver alguma dúvida sobre nossa Política de Devoluções e Reembolsos, entre em contato conosco:
Por e-mail: contato@zapcloud.com.br
Ao acessar esta página em nosso site: https://app.zapcloud.com.br
Última Atualização: 10 de Agosto de 2023
Empresa (referida como "a Empresa", "Nós", "Nos" ou "Nosso" neste Contrato) refere-se a ZapCloud, Hunkins Waterfront Plaza, Suite 556, Main Street, Charlestow.
Pedidos significam uma solicitação feita por Você para comprar Produtos de Nós.
Serviço refere-se ao site.
O site refere-se ao ZapCloud, acessível em https://zapcloud.com.br
Você significa o indivíduo acessando ou usando o Serviço, ou a empresa ou outra pessoa jurídica em nome da qual tal indivíduo está acessando ou usando o Serviço, conforme aplicável.
Por e-mail: contato@zapcloud.com.br
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Refund Policy (English)
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Interpretation and Definitions
Interpretation
The words of which the initial letter is capitalized have meanings defined under the following conditions. The following definitions shall have the same meaning regardless of whether they appear in singular or in plural.
Definitions
For the purposes of this Return and Refund Policy:
Company (referred to as either "the Company", "We", "Us" or "Our" in this Agreement) refers to ZapCloud, Hunkins Waterfront Plaza, Suite 556, Main Street, Charlestow.
Goods refer to the items offered for sale on the Service.
Orders mean a request by You to purchase Goods from Us.
Service refers to the Website.
Website refers to ZapCloud, accessible from https://zapcloud.com.br
You means the individual accessing or using the Service, or the company, or other legal entity on behalf of which such individual is accessing or using the Service, as applicable.
Your Order Cancellation Rights
You are entitled to cancel Your Order within 7 days without giving any reason for doing so.
The deadline for cancelling an Order is 7 days from the date on which You received the Goods or on which a third party you have appointed, who is not the carrier, takes possession of the product delivered.
In order to exercise Your right of cancellation, You must inform Us of your decision by means of a clear statement. You can inform us of your decision by:
By email: contato@zapcloud.com.br
By visiting this page on our website: https://app.zapcloud.com.br
We will refund you within a maximum period of 60 days from the day the refund is confirmed by our team. We will use the same means of payment that You used for the Order, and You will not incur any fee for such refund.Contact Us
If you have any questions about our Returns and Refunds Policy, please contact us:
By email: contato@zapcloud.com.br
By visiting this page on our website: https://app.zapcloud.com.br
Last updated: August 10, 2023
Company (referred to as either "the Company", "We", "Us" or "Our" in this Agreement) refers to ZapCloud, Hunkins Waterfront Plaza, Suite 556, Main Street, Charlestow.
Goods refer to the items offered for sale on the Service.
Orders mean a request by You to purchase Goods from Us.
Service refers to the Website.
Website refers to ZapCloud, accessible from https://zapcloud.com.br
You means the individual accessing or using the Service, or the company, or other legal entity on behalf of which such individual is accessing or using the Service, as applicable.
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